خانما من دوقلو باردارم ولی خیلی درد پریودی میگیرم و میترسم طبیعیه آیا؟! 🥲

۸ پاسخ

عزیزم ماهی ک اقدام کردی چ داروهایی خوردید؟
امپولم زدید ؟
آزادسازی چی؟
راهنماییم میکنی؟

سونو رفتی هماتوم نداری؟

طبیعیه عزیزم من تاالان زیر دلم احساس پریودی میکنم

طبیعیه منم تا حدودا ۱۰ هفته درد پریودی داشتم

عزیزم ببخشید که این سوال میپرسم داروی خاصی برای دوقلو دکتر بهتون داد ؟
چون من عاشق دوقلو هستم🥺

منم درد پریودی دارم هر شب شیاف میندازم خیلی مراعات کن

طبیعیه نگران نباش ولی کار سنگین انجام نده بیشتر استراحت کن تا سه ماهگی

عزیزم شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری