سلام بچه ها
تو هفته من درد زیاد پریودی طبیعیه؟؟خیلی میترسم

۴ پاسخ

عزیزم منم همینطور بودم دکتر گفت برای احتیات باید شیاف پروژسترون بزاری با دکترت مشورت کن حتما

سلام اره بابا نترس طبیعیه من اولش دل درد ک کمردرد داشت میکشت منو دلم بهتر شده ولی گاهی میگیره کمرم اصلا خوب نشده شب ها نمیتونم بخوابم🥲🥲🥲

اره عزیزم طبیعیه

منم دارم
طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته دوازدهم بارداری