۴ پاسخ

اره عزیزم من اوایلش هر روز درد پریودی داشتم
تا الانم حالت تهوع داشتم دیگه قرص میخورم

آره عزیزم درد پریود تا سه ماهگی بعضی مامانا دارن منم خودم داشتم بعد کم کم خوب شد

منم حالت تهو هام زیاد شده

حالت تهوع یعنی بچه رشد سالمی داره ❤️

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه هفته سی‌وچهارم بارداری