من۳۱هفتم زیردلم جای سزارین قبلیم هراز گاهی دردمیکنه عادی بنظرتون

۲ پاسخ

اره برا منم درد میکنه گاهی

من الان چندروزه جای بخیه هام درد میگیره از عملم ۹سال گذشته

سوال های مرتبط