قطره کولیکید یا دایمیتون خوبه؟

۳ پاسخ

من فقط كوليكيد واسه پسرم جواب داد خيلى خوب بود

بایو لاکت

من دایمتیکون میدم با پدی لاک ولی اونجور که باید جواب نداده🙁

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان از همه رنگ🌈 مامان از همه رنگ🌈 ۵ ماهگی