۹ پاسخ

عزیزم نگران نباش من بچم دنیا اومد2400بود مهم اینه که سالم باشه

کم نیست برای منم ۳۵ هفته و ۳ روز وزن ۲۶۰۰ بود که دکتر گفت خوبه

عزیز لیدی میل بخور

عزیزم من هفته ۳۸ بارداری نزدیک به سه کیلو بود وقتی دنیا اومد جر خوردم فک کردی وزنش هر چی بالاتر بهتر نه عزیزم دعا کن سالم باشه الان وزنش خوبه

منم ۳۴هفته و۴روز رفتم وزن نینیم ۲/۳۱۹بود نمیدونم تاالان چند شده الان 36هفتم🥲

٢/٥ نرماله

وزنش خوبه عزیزم

منم امروز سونو دادم عزیزم 35 هفته و 2 روزم 2560 بود فکر نکنم انقدر کم باشه صدکش عزیزم من چون بیمارستان بستریم گفت سونوت خیلی خوب بوده

تا دو هفته دیگه ۳کیلو میشه تخم مرغ آبپز و بستنی معجون زیاد بخور

سوال های مرتبط