سونو ان تی م خوبه ؟
کجا تاریخ زایمان رو زده میدونید؟

تصویر
۳ پاسخ

عدد ان تی خوبه؟
دکتر گفت کمی بالایه من میترسم مشکلی باشه

ده شهریور تاریخ زایمان طبیعی هست

فکرکنم میشه۱۰شهریور

سوال های مرتبط

مامان دخترکم ❤😘 مامان دخترکم ❤😘 هفته سی‌ویکم بارداری