۶ پاسخ

تهران اصلا برقا رفته نمی‌دونیم کجارو زدن ای خدا کی تموم میشه خسته شدیم برقا رفته دیگه نه آب داریم نه پکیج که خونه گرم بمونه بقیه مسائل پیشکش 😭😭😭😭😭😔😔😔😔

خداخودش به همه رحم کنه چقدر دنیای بدی شده

قلبم وایساد بخدا دیگه خدایاااااا😭😭😭😭😭😭

چقدر ترسیدم

کجایی تهران برقا رفت

خداروشکر جنگنده ای اومد و رفت و اینبار هم مورد اصابت قرار نگرفتیم تا ببینیم دفعه بعد چی میشه 😘

سوال های مرتبط