خانما چیکار سینه هام زخم نشه؟ فردا زایمانمه

۱۱ پاسخ

کرم شقاق سینه بگیر بزن

قبل این که بخوای شیر بدی یکم فشار بده سینه تو شیرت رو بمال رو نوکش

حتما از شیر خودت بمال به نوک سینه هات

بجای نوک سینت هاله سینتو بزار دهنش
تو بیمارستان هم بهت اموزش میدن حرفاشونو فیلم بگیر

برای من اتفاق نیفتاد نگران نباش قرار نیست حتما بشه

تند تند چرب کن با کرم ویتامین آ د و کرم شقاق سینه ی هیدرودرم
بذار هوا بکشه ،لباس نپوش و سوتین هم نبند

برا من نشد کلا

چرب کن اولش. یکم کره بزن نوکش

درست شیر بده
همونجا پرستار میاد یادت میده به حرفاش گوش کن

من که همه کار کردم چون سر بچه اولمم کشیدم.. ولی این بار هم دوباره اتفاق افتاد.. انگار مثل ترک شکم ژنتیکیه

چرا سینه ها زخم میشه؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان نورا❤️ مامان نورا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو ۶ ماهگی