مامانا چیکار کنیم نوک سینه هام زخم نشه شما چیکار کردین؟

۱۱ پاسخ

من هرشب روغن حیوانی زدم روش کیسه فریزر گذاشتم تا صبح موند . عالی بود

باید هاله سینه رو هم بزاری دهنش

عزیزم اگر شیردهی درست باشه اصلا زخم نمیشه. من ۴۲ روزه دارم شیر میدم هیچ چیزیم نزدم بهش ولی اصلا زخم نشده.

کرم شقاق بزن

من کرم شقاق سینه ماستلا زدم .
اصلننن ترک نخورد

من کرم شقاق سینه هیدرودرم خیلی راضی بودم .

برا من زخم نشد

پماد بزن واس من اینه خیلی خوبه

تصویر

این پمادو دو بار بزنی زخمش خوب میشه و اصلا زخم نمیشد مال من خون میومد دو بار زدم خوب شد

تصویر

بعد از هربار شيردهي مقداري از شير رو روي نوك سينه و هاله بماليد و بذاريد با هوا خشك بشه، بهتر از هر كرميه. و اينكه تا جايي كه ميشه بيشتر هاله رو داخل دهن نوزاد بذارين اگه فقط نوك سينه در دهنش باشه زخم ميشه

کرم شقاق سینه استفاده کردید؟

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی