کسی از این قطره اهن استفاده کرده؟؟ راضی بودید؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خیلی عالیه دخترم کم خونی داشت دکترش این داد خوب شد دیگه از اون به بعد همینو میدم چندماهه

من استفاده میکنم واقعا عالیه پسرم عاشقشه نه دندون سیاه می‌کنه نه بد مزه اس

من شش هفت تا جعبه دادم عالیع

من یه دوره دادم دیگه ندادم

لیپوزوفر چرا نمیگیری؟

نه مزه تیراهن میده

سوال های مرتبط

مامان 🧸🎀Nafas مامان 🧸🎀Nafas ۱۵ ماهگی