۹ پاسخ

وای وای نگو من دو روز دستگاه اوردم خونه بنی کباب بودم اون دو روز براش😭😭 بعد یه شب چشمم افتاد به سوراخ دستکاه دیدم چشم بندشو با دستش کشیده پایین افتاده رو دهن و دماغش نفسش در نمیاد با یه چشمش بهم زل زده بود انگار التماس میکرد که نجاتم بده ، هر بار مه یادم میفته اون صحنه گریم میگیره💔 اگه میتونی تحمل کنی ببر بیمارستان بستری کن خونه عذاب میکشی

سلام چرا تو دستگاه هست؟

برای زردی رسم نداری پشت گوش بچه رو بزنید؟از دستگاه رفتن که خیلی بهتره

عزیزم ببر دکتر میرزا رحیمی قرص میده از آب سردابه هم بیاری برای زردی نوزاد عالی بیار بشورش با اون آب دو روز بشوری برطرف میشه

عزیزم من سزارین شدم و دخترم زردی داره بستری شده و موندم پیشش🥲🥲زردی زود خوب میشه نگران نباش

دختر منم چهار روز بستری کردن🥲

کنار بیا عزیزم تا بچت خوب باشه ما اول راهیم باید یه مادر قوی باشیم من دستگاه گرفتم تو خونه

خیلی حس بدیه من بچمو یه شب دیدم بعد گذاشتن تو دستگاه ان ای سیو منم حالم بد بود شب اول رفتم خونه اون شب تا خود صبح زار زدم ظهر هم پاشدم رفتم بیمارستان تا مرخص شدنش اونجا بودم

عزیزم اجاره کن دستگاه ببر خونتون

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد