سلام خانما من زایمان کردم بچمو بردن دستگاه خیلی حالم بده 🥲🥲

۲۱ پاسخ

عزیزم نگران نباش توی دستگاه بهترین رسیدگی رو میکنن ..بسلامتی مبارک

آخی عزیزم 🥰
بسلامتی ایشالله عاقبت بخیر و سلامت باشه 🩷
خیلی سخته ولی به این فکر کن شما یه مادر قوی هستی که ۹ ماه بزرگش کردی حالا که بدنیا اوردیش تو خونه ای خیلی خوب به خودت برس تا سرپا شی حالت خوب شه سرحال شی تا بهتر کنارش باشی نی نی کوچولو هم بزودی مرخص میشه عزیزم

سلام گلم قدمش مبارک نگران باش زود بغلش میگیری چندهفته زایمان کردی😍

مبارکه عزیزم بسلامتی ایشالله

عزیزم مبارک باشه قدمش پر از خیر برکت 🤍چیزی نیست انشالله ک نینی رو صحیح سالم بغل میکنی اینا همرو فراموش 🥹

عزیزم بسلامتی نگران نباش خوب میشه میاد بغلت
کدوم بیمارستان بودی منم دیروز چمران بودم مرخص شدم

عزیزدلم چشمت روشن
اگر اهلش هستی من و خیلیا اینکارو کردیم و جوابم گرفتیم ترنجبین یه ق چایی خوری دم کن روزی دوبار بهش بده بخوره باعث میشه تند تند دستشویی کنه و زردیش خارج بشه
من با همین روش بچم اصلا دستگاه نرفت

منم گذروندنم خیلی سخته سعی کن به خودت برسی بچت اومد سرحال باشی

عه عزیزم به سلامتی انشاالله مرخص میشه نگران نباش 🤍 قدمش مبارک 😍

به سلامتی عزیزم نه نگران نباش کیان منم بود بعد چند روز اکی میشه

سلام عزیزم خودت خوبی بسلامتی مبارک ایشالله نترس تا صب میارنش پیشت یکی دو ساعت میبرن دستگاه اکسیژن بگیره نفسش بیاد شیر بخوره میارش پیشت نگران نباش امیدش بیار ب امام حسین ب حضرت فاطمه ک سالم و سلامت باشه

اورژانسی بودی سزارین شدی دکترت کی بوده کی عمل کردی درد داری. تند تند یه ساعتی دوتا شیاف باهم بزار هیچ درد هس نمیکنی
نگران نباش بزار بری خونه با نی نی ت بدبختی ها شروع میشن خیلی ذوق. نکن میگم خوشبحال اون موقع ک تو شکمم بودی

نپرسیدی آب ک خورده ضرری داره یا نه

عزیزم قدم نورسیده مبارک چند هفته و چند روز ب دنیا اومد!

عزیزم ناراحت نباش بردن اونجا که حالش بهتر بشه و زود بیاد پیشت

نگران نباش عزیزم دختر منم ۵ روز بستری بود درسته سخته ولی بخاطر سلامتی خودش تحمل کن انشاالله بزودی مرخص میشه باهم میرین خونتون

ان العسر مع الیسرا
بعد از هر سختی آسانی هست

بسلامتی خوش قدم باشه
چرا بردن دستگاه؟

چرا دستگاه؟سزارین بودی ؟

عزیزم ایشالله زودی مرخص میشه ختم صلوات بردار و توکلت به خدا باشه 🦋

بسلامتی قشنگم قدمش مبارک بو..چرا دستگاه؟؟؟

چن هفته زایمان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته چهاردهم بارداری