۱۵ پاسخ

سوال منم هست

انومالی تا چند هفته وقت داره

بمن ک گف وقتشه زود برو
۱۷ هفتع و ۳ روز بودم

والا میگن زوده اما من که ۱۷ و ۴ روز رفتم دکتر قشنگ تونست چک کنه همه چیو بستگی به مهارت و کار سونوگرافی که میری داره

من سر بارداری اولم ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم و همه چیش مشخص بود

بله میشه بهترین زمان ۱۷ هفته و ۶ روز هست

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

دکتر من گفت تایم طلایی انومالی ۱۸ هفته و سه روزه

خانما لطفاً تاپیک قبل منو یه نگاه بندازید

دکترم یکی از دکترای معروف اصفهان بود،اون سونوهاشو ۱۷ هفته و چندروز مینویسه

عزیزم اشکالی نداره انجام میدن برات.ولی میگن ۱۸ هفته برن که اجزا کاملا تشکیل شده

من ۱۷و ۶روز رفتم
بارداری اولم ۱۶هفته رفتم

منم فکرکنم ۱۷ هفته ۴روز بود رفتم

نه صبر کن ۱۸ هفته کامل بشه که بچه رو خوب بتونن چک کنن

من ۱۷ هفته و ۱ روز رفتم

سوال های مرتبط