منم کلی خریدم انبار کردم ولی اخرش که چی خدا خیرشون نده قیمتای جدیدش خیلی زیاده
سمت ما قیمت قبل رو پاک کردن از رو پوشک اصلا قیمت نداره
گروه روبیکا داریم اگر مایلی آیدی بده عضو کنم
درخواست بده بهم مهربون اکانت قبلیم مسدود شد🥲🥲
ما رفتیم بگیریم مای بیبی قیمتارو پاک کرده بودنن از روشون همسرم میگ چرا قیمت نداره اینا ک قبلیاس میگ ن من قیمت جدید میدم دیگ نخریدم رفتیم کناریش س تا مای بیبی داشت قیمت قبل میداد دیگ هرس تارو گرفتیم ولی تمومم شدنن
مجبوریم الان قیمت جدید دیک میگیریم
کجاااااا به منم بگووووو کوکومی هم داشت؟
كاش اينجام داشتن تو بابل اصلا نيست
از کجا گرفتین ادرس بدین
کجاست عزیزم ادرس بده ماهمبخریم
۳ کوچیک نیست ؟؟؟؟
من تو فکرم بعد از این ۵ بگیرم انگاری ۴ هم تنگ شده رد میندازه
هیچچچچ وقت فکرشو نمیکردم یه روز شیرخشک و پوشک احتکار کنم 😵💫
☹️😮💨به کجا میرسیم آخرش
مولفیکس 3 کوچیک نیست برا پسرتون؟
من که مای بیبی استفاده میکنم جدیدا نه تنها گرون شده جنسش اشغال شده
تروخدا اکه میشه پنج بسته هم برا من بخریی پولشو بدم؟؟
چند؟
سایز ۳ برا ۷ ماه کوچیک نیس؟
اره منم یجا قیمت قبل پیدا کردم ۵.۶تا گرفتم
ولی یه ماهه تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.