نوشابه منع نداره که.. آب قنده😅😅
من اصلا با نوشابه زندممم خواهر روزی سه تالیوان میخورممممم
یه ذره دیگهیچی نیست اونایی ک هرروز میخورن ممکنه بد باشه بخاطر گاز و قندش
من ک هر شب میخوردم
قند هم نگرفتم
منم دقیقا امشب واسه اولین بار تودوران بارداری نوشابه خوردم
من هرشب میخورم
من یه عالمه خوردم اصلا استرس نداشته باش
من مامانم ویارش نوشابه بود وقتی منو حامله بود
چرا عذاب وجدان من ک زیاد خوردم تا الان 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.