۴ پاسخ

پسر من از پنج ماهگی که میشینه تا الان فقط موقع خابیدن دراز میکشه اونم به زور ممه خوردن وگرنه خستگی نمیفهمه همش در حال رفتن و شیطونیه

چطوری بچت ده دقیقه میشینه؟ 😂 بچه ی من تهش چند ثانیه بشینه پامیشه میره می شیطونی😂

طبیعیه که خسته شن

طبیعیِ عزیزم

سوال های مرتبط