پسر من از پنج ماهگی که میشینه تا الان فقط موقع خابیدن دراز میکشه اونم به زور ممه خوردن وگرنه خستگی نمیفهمه همش در حال رفتن و شیطونیه
چطوری بچت ده دقیقه میشینه؟ 😂 بچه ی من تهش چند ثانیه بشینه پامیشه میره می شیطونی😂
طبیعیه که خسته شن
طبیعیِ عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.