چطور میشه شیرخشک سهمیه ای بگیریم😕

۵ پاسخ

اگ‌منظورت رایگان ازبهداشته ک خودشون‌تشخیص میدن اگ وزن بچت خ.ب نباشه. وگرنه باکدملی و‌تاریخ تولد بچه از داروخانه بگیر

با کد ملی
پاروخونه یخ بار ثبت نام میکنه دیگه از اچن موقع به بعد بهت میدن

منظورت رایگان؟ یا باید معتاد باشی یا دوقلو

برو داروخانه کدملیشو بده بگو شیرخشک دولتی میخام

با کد‌ملی نوزاد دیگه،
ماهی ۸ تا سهمیه دارن

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی