ترامپ من الان دیدم میگف پیروز شدیم خوشحال بود!
خب اگه پیروز شده پس مذاکره برای چیه؟ کلا حرفاش تناقض داره
ایرانم دائم میگه مذاکره نمیکنیم ولی خودش پیام داده واسه مذاکره قالی و عراقچی از لیست تر*و*ر در اومدن چرا؟
چون میخوان مذاکره کنن
به هیچکدوم اعتماد نکنید
فقط به خدا اعتماد کنید و آروم باشین !
جنگ بین دولت مردا و جاه طلبا و قدرت طلباست امیدوارم همدیگه رو نابود کنن مردم جهان یه نفس راحت بکشن
هر چند یه عده بیگناه پاسوز میشن
جنگ مداوم امکان نداره زر زده
مجبوره توافق کنه
چون صدای مردم خودشون هم دراومده
یادتون باشه قبل اتفاقات دی ماه تو ایران
تو آمریکا هم اعتراضات بود مخصوصا کشاورزا
الانم که کود گرون شده و آمریکا هنوز نتونسته تامین کنه
داستان میشه براش
کاش تموم شه فقط
توافق کنن دیگه اه🫠
فعلا ک ۱۰ تا کشتی آمریکا با پرچم پاکستان رد شدن از تنکه
خدا شفاش بده
امروز این توهم زاده گفته ایرانیا خیلی دوس دارن من رهبرشون بشم ولی من قبول نکردم😆😆😆
یا امام غریب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.