۳ پاسخ

عزیزم‌بچه منم به شدت درد دندون داره وحشتناک ، قبل از عید بردم گفت ابسه کرده ، احتمالا مال بچه شما هم ابسه کرده داروی عفونت داد دردش اروم شد یه مدت دوباره شروع شده ، دیگه بردم باز پیش دکتر گفت باید بیهوش بشه بد بیهوشی براش کار انجام بدیم الان قراره بعد عید ببرم درست کنه براش ، چون گفت دندون های اسیاب تا ۱۲ سالگی و دندون های جلویی تا ۷ سالگی هست و بچه زجر میکشه

فقط دندانپزشک

تو این سن دندون درد ندارن که
مطمئنی؟؟

سوال های مرتبط