عزیزمبچه منم به شدت درد دندون داره وحشتناک ، قبل از عید بردم گفت ابسه کرده ، احتمالا مال بچه شما هم ابسه کرده داروی عفونت داد دردش اروم شد یه مدت دوباره شروع شده ، دیگه بردم باز پیش دکتر گفت باید بیهوش بشه بد بیهوشی براش کار انجام بدیم الان قراره بعد عید ببرم درست کنه براش ، چون گفت دندون های اسیاب تا ۱۲ سالگی و دندون های جلویی تا ۷ سالگی هست و بچه زجر میکشه
فقط دندانپزشک
تو این سن دندون درد ندارن که
مطمئنی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.