۷ پاسخ

اصلا نگران نباش بخدا سرکلاژ کردن هیج دردی نداره هیچ نگرانی نداره فقط یه ذره بعد عمل درد پریودی داری که برای من کلا ده دیقه بود
بعد سرکلاژ از هفته ۱۴ که عمل انجام‌دادم تا هفته ۱۸ یعنی ۴ هفته کلا فقط برای سرویس رفتن بلند‌میشدم و کلا خونه بودم رفتم انومالی خداروشکر از ۲۵ رسیده بود به ۳۳ طول سرویکس دیگ بعدش استراحت نسبی هستم

برا من که هیچ دردی نداشت با بی حسی انجام دادن
فقط تا یکی دوروز سوزش ادرار داشتم
استراحتتم بستگی به طول سرویکست داره

دو هفته استراحت مطلق ، بعدش ببینیم نظردکتر چی باشه ، نه درد نداره من بیهوشی انجام دادم
ولی بعدش یخورده درد زیر دل داری ک طبیعی

به من از همون اول گفتن استراحت نسبی باشه
نه درد نداره، با بیهوشی کوتاه انجام میشه، بعدش هم درد خیلی خفیف من داشتم یه روز

برای من که اصلا گفت استراحت نمیخواد فقط مسافرت راه دور نرو

تا دوهفته کامل فقط براسرویس اونم توالت فرنگی.بعدم بستگی به نظر دکترت داره مطلق بده یانسبی

چطور شد که باید سرکلاژ ‌کنی ؟؟؟

سوال های مرتبط