فشارتو حتما بگیر خیلی علامت مهمیه سردرد
منم اینجوری بودم تا امروز که بهتر شدم از ۵ شنبه آخر سال تا حالا
سمت راست سرم طیر میکشید میزد توی چشمم دردش و شقیقه ام و تیغه بینیم ...
فشارم نرمال ازمایش دفع پروتئین و آنزیم کبدی نرمال ، گفتن برو مغز و اعصاب
اونم رفتم قرص داد ۲ تاشو خوردم سرگیجه های وحشتناک دیگه نخوردمش تا حالا عوارضش بود تو سرم
سینوس شور گرفتم بینیم رو شستشو دادم گفتم شاید عفونت کرده سینوسام
ابلیمو و دارچین مالیدم پیشونیم نشد
استامینوفن اصلا تاثیر نداشت
ماساژ دادم با سیاهدونه بازم نشد
اخر سر اکالیپتوس یه کم بهترم کرد سنگ اکالیپتوس یه دونه ریز میندازم توی یه لیوان آب ولرم بعد از بینیم میکشم بالا بخارشو ، بینیم رو خنک میکنه و سرمو سبک تر میکنه
آخرم نفهمیدم دردام به خاطر چیه
خیارسبز بخور ببین بهتر میشی
فشارت رو گرفتی؟؟
دردت چجوریه؟ چون منم وحشتناک سر درد دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.