۶ پاسخ

.

شاید عفونت داره

ژل بگیر بزن به لسش
دکتر به من گفت اگه بی تابی کرد بهش استامینوفن بدم
البته پسر منم چن وقت پیش چند روز تب کرد خیلی بی حال و بهونه گیر شده بود همه میگفتن دندونه بردم دکتر گفت ویروس گرفته

اگه به خاطر دندونه با دندونی یا مسواک انگشتی و یا هرچیز دیگه ای که بشه یک کم لسه اش رو بخارون آروم میشه و راحت میخوابه

عزیزم‌شاید برای دندون دراوردنش باشه..و حتما هم از نظر کمبود اهن چکش کن

شاید داره دندون در میاره، الهی بگردم داد نزن سرش گناه داره مگ جز تو کیو داره😢

سوال های مرتبط