۷ پاسخ

همش لیمو دستت باشه بو کن

عزیزم شما سه قلویی حذف نکردی یکی رو
ای وی اف کردی؟

نه عزیزم چیزیشون نمیشه من اوایل بارداری عوق میزدم که از ته دلم بالا میومدن و صورتم قرمز میشد گریم میگرفت نفسم نمیومد😂خیالت راحت چیزیشون نیست

من انقدعق های بدی زدم گلاب ب روت آب نارنجی بالا میارم. حتی خون دماغ میشم نگران نباش چیزی نمیش

ن عزیزم بچه ها جاشون تو دلمون امنه خیالت راحت

اره منم خیلی میترسم چون خیلی فشار میاد بهم موقع بالا آوردن و عوق زدن بعدشم یکم درد میگیره زیر دلم

دوقلویی
زیر شکمتو بگیر زیاد فشار نیاد

سوال های مرتبط