من روزی شاید دو بار کمکی بدم اونم 60تا
بیشتر اوقات ظهر میدم شب موقع خواب
عزیزم دکتر به من گفت اول سینه رو بده بعد شیر خشک.اما الان گاهی اوقات جایی می خوان برم سریع شیر خشک می دم.خدا رو شکر اصلا سینه رو ول نکرده.البته من چون شیر آن چنان نداشتم حتی دفع بعد که رفتم دکتر گفت کلا شیر خشک بده سینه پس زد که زد.اما من دوست دارم شیر دادن رو حتی شیرافزا هم می خورم الان بهتر شده بنظرم.
من فقط اخر شب تا صبح شیر خشک میدم هر دوساعت ۳۰ سی سی شیشه شیر اونت
من سعی میکنم یکی در میون شیرخشک و شیر خودم بدم. شیشه شیر هم بی بی لند طرح اونت دارم.
من سه باربهش شیرخشک دادم اونم فقدشب شیشه شیرش اونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.