تقریبا روزی ۲ بار وقتایی که میخام بدمش دست باباش و خودم میخابم و خداروشکر سینه رو ترجیح میده به شیشه ولی شیشه رو هم میخوره
من روزی یک یا دوبار
والا من ۳ بار میدم با شیشه شیر با اینکه دکتر گفته با سرنگ بدیم بدعادت نشه ولی بازم بلافاصله سینمو میخواد کلا بچه ها باهم فرق میکنن شما هم امتحان کن اگه دیدی از شیر خشک خوشش میاد کمبده اونم با سرنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.