۶ پاسخ

فعلا که خیلی زوده
اصلا وقت درستی برای از پستونک گرفتت بچه نیست یکسالگی
بالای دوسال

پسر من عاشق پستونکشه…
تا ۲ سالگی پستونک میدم بهش

من عزیزم ۷ ماهگی گرفتم شب اول یکم بر قلقی کرد بعد اون دیگه نفهمیدم، بنظرم زودتر بهتر چون هرچی بزرگ میشن وابسته تر میشن

من توتاپیکای قبلم گفتم ولی این سن یکم سخته میشناسه پستونکو.اگه پستونک استادندار میدی نگران نباش تا۲سال بده بعد بگیر من ازخدام بود پسرم هنوز میخورد پستونک

دختر من فقط موقع خواب میخوره بعد میندازه خودش
شوهرم میگه بگیر خودم میگم نه گناه داره هنوز زوده

من قصد دارم بگیرم ولی میترسم بگیرم خیلی اذیت کنه چون دختر من موقع خواب میخوره و می‌خوابه . همم سه تا دندون و باهم در میاره میگم بزار بخوره حداقل موقع خواب

سوال های مرتبط