از کی دیگ پستونک ندیم؟
شیر خشک رفلاکس

۵ پاسخ

هرچی زودتر بهتر من الان دوهفته اس از پستونک گرفتمش😮‍💨

هرچی زودتر بگیری بهتره چون بزرگتر میشه وابسته تر و سختتره
پسر من ۱۱ ماهکی نگرفتش خداروشکر

اگه کسی راهکاری بلده برای ترک پستونک بگه لطفا

دختر من بدون پستونک نمیخوابه موندم چیکار کنم

سوال منم هست

سوال های مرتبط