۲ پاسخ

اولن که بچه کوچیکه هنوز، ولی برو خداتو شکر کن 🫩 من پاره شدم خواهر ... کاش بچه ی منم من با بقیه براش فرقی نداشتم🥲 نه میذاره خونه جمع کنم نه غذا درست کنم نه غذا به داداشه طفلکش بدم از همه چی موندم 🫩 میترسم اصن بذارمش به باباش برم دو‌دقه بیرونی جایی ... غشششش میکنه بی من و مامانمم رو پای هیچکی نمیخابه

الان شوهر کردی رفتی دیگ غذاتو خودت میپزی مواد غذایی شوهرت میخره
دیگ مادر پدرتو مثل عمو و عمه میدونی؟
مادر هیچ وقت مثل بقیه نیست خیالت راحت
پسر من با همه صمیمی
دو ماهه شیرخشکی شده
در اخر اگ‌گریه کنه فقط یاید من بگیرمش

سوال های مرتبط