اولن که بچه کوچیکه هنوز، ولی برو خداتو شکر کن من پاره شدم خواهر ... کاش بچه ی منم من با بقیه براش فرقی نداشتم🥲 نه میذاره خونه جمع کنم نه غذا درست کنم نه غذا به داداشه طفلکش بدم از همه چی موندم میترسم اصن بذارمش به باباش برم دودقه بیرونی جایی ... غشششش میکنه بی من و مامانمم رو پای هیچکی نمیخابه
الان شوهر کردی رفتی دیگ غذاتو خودت میپزی مواد غذایی شوهرت میخره
دیگ مادر پدرتو مثل عمو و عمه میدونی؟
مادر هیچ وقت مثل بقیه نیست خیالت راحت
پسر من با همه صمیمی
دو ماهه شیرخشکی شده
در اخر اگگریه کنه فقط یاید من بگیرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.