۶ پاسخ

اولاش اینجوریه
یکی دوماهه بشه درست میشه

وای منم میگم چرا پاهای بچم نسبت به شکمش لاغرتره😅

اره عادیه البته بادم داره حتما

آره عزیزم

اره بچه ها شکمن کلا😅😆

بله جزئی از مراحل رشد بچه هاست

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی