۱۶ پاسخ

40روز

۷روز بعد ۴۰هم عروسی چیزی باشه میگیریم

ما اصلا رسم مشکی پوشیدن نداریم
مگر برای مراسم ختم
حالا شاید تا مثلا ۴۰ روز رنگ های جیغ و روشن نپوشیم

۴۰ روز

۴۰روز

40روز

۴۰ روز

نمیپوشم فقط سر مزار

۴۰ الی مراسم عیدش

40 روز

من ۳ روز دیگه نپوشیدم

۴۰روز

فقط موقع مراسم

بستگی‌داره چقد عزیز باشه برات من مادربزرگم که فوت کرد بعدش دیگ هیچی خوشحالم نمیکنه مرگ مادرم انقد اذیت نشدم چون بچه بودم مادر بزرگم با رفتن کمرمو شکست ‌بعضیا هم غمشون تو دلشون ربطی به سیاه پوشیدن نداره ولی من هرچقد برای نبود مامان بزرگم غصه بخورم بازم کمه بعد ۵سال هنوز نتونستم کنار بیام خیلی دلم‌براش تنگ شده 😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂

اعتقادی به مشکی پوشیدن ندارم

چون خیلی مادربزرگم برام عزیزه و از بچگی همش اونجا بودم چون خونمون خیلی نزدیک بود بهم
شاید چندین ماه😢😢😢
اصلا دوست ندارم بهش فکرکنم 🥲
مادر بزرگت فوت شده؟

سوال های مرتبط