۹ پاسخ

دل درد داره
به شکم دمر بغلش کن اروم میشه

بچه من از يازده تا ساعت سه 😅😁

حتما ی مشکلی داره بیخود گریه نمیکنه و احتمالا کولیکش داره شروع میشه پسر منم از همین روزا کولیکش شروع شد

صدای سشوار دانلود کن

دختر من مدام همینجوره😔

از اینترنت براش صدای سشوار و‌جارو برقی هم دانلود کن بزار گوش کنه آروم میشه یکم

الکی گریه نمیکنه اگه مطمعا هستی سیر هست حتماً دلش درد میکنه دوتا پاهاش رو کنار هم بگیر به داخل شکمش آروم فشار بده انگار زانوهاش باید جمع بشه داخل شکم چند بار اینکار رو بکن که اگه نفخ داره برطرف بشه

بخاطر دل درد هست
دمر بزارش رو دستت کمی الان گریش ساکت میشه

خواهر الان هممون گرفتار بچه ایم من الان دارم تو گهواره تکونش میدم نمیخوابه

سوال های مرتبط