عکس با لباس راحتی بفرس شکم پهلوتو ببینم میگم چیکار کنی
کلا میخوای لاغر شی؟؟؟؟
یا فقط شکم پهلو
ارثی هست عزیزم بیشتر من اصلا شکم ندارم
عزیزدلم من نودوسه بودم
الان شصت و نه هستم ولی خب همچنان ورزش میکنم ک شصت کیلو بشم
پهلو اصلا اصلا اصلااااااااا ندارم درحدی که باریکی کمرم قشنگ مشخصه حتی تو لباس گشاد ولی خب شکم دارم یکم اونم بخاطر اینه خیلی خیلی شکموام رژیم میگیرم ول میکنم باز رژیم میگیرم
ولی ورزش میکنم همیشه گن ساعت شنی میبندم روزی ده ساعت حلقه ام روزی یکساعت حتما حتما
هرچی کم کنی اون شکم یا بقایای سزارین می مونه
من ٧٠ شده بودم تو باردارى … الان شدم ٥٢ ولى اون زير شكم حالت افتاده مونده 😁
به نام خدا : اشتها نداشتن انقدم واسه غذا خوردن تنبلم ولی لاغرم دوست دارم چند کیلو چاق بشم
من ۱۰ کیلو کم کردم ولی زیر شکم هست 😑😑✋️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.