سلام بنطرون توی این اوضاع میشه از اقدام کرد برای بارداری

۹ پاسخ

نه عشقم عجله نکن. چون استرسه🫢😐

نه اصلااا وقتش نیست
بذارش برای وقتی که بتونی لذتشو ببری

نه خواهر نکن ..استرس وجود ادمو‌ میگیره من اردبیلم‌ باز میترسم بخاطر بچه میگم غلط کردم آوردم چه برسه شهرهای دیگه نکن گناه داره

من اگه جای تو بودم هرگز فکرشم نمی‌کردم تو این وضعیت

نه عزیزم

من باید آمپول آزاد سازی بزنم دکترم یک روز هست ۱۰روز نیست فعلا بیخیال شدم

تو تلاشتو کن خدا بزرگه😂

بسپر به خدا ،به حرف دلت گوش کن

واا عزیزم اقدام کن
معلوم نیست اقدام کنی بلافاصله باردار بشی یا نه
بعضیا رحمشون سرده دیرتر حامله میشن

سوال های مرتبط