ماهم همینیم
بنظرم همه همینن
یعنی چی واقعا دعا گرفتن
چرا تقی به توقی میخوره میگین دعا و جادوو فلان بس کنین دیگ تو قرن بیست یکمیم یکم اپدیت شین
عزیزم باید بری مشاوره...
بخدا مشاوره خیلی بهتر از اینه که از مامانای گهواره بپرسی..
برو زندگیتو نجات بده وقتتو الکی تلف نکن
یه فکر اساسی کن ببین کجای کار میلنگه
منم با این به قول نره خر که اسمش شوهره هم همین اختلاف رو داریم تا هست مثل گربه و سگ به جون هم میفتیم وقتی نیست و میره سر کار دلتنگشم 🤪
آه ما هم بعد از تولد نلین اینجوری شدیم🥲
فکر کنم چون خستهام و اصلا حوصله ندارم تازه افسرده هم هستم🦦
مردا بیکار شدن همش دعوا میکنن
نمیدونم شاید مسخره باشه حرفم ولی شاید تو خونتون برای تو دعا گرفتن
من و این نرع خر هم همینه اوضاعمون
منم وقتی نیست دلم براش تنگه ولی همین که به هم میرسیم دعوا میکنیم
مخصوصا بعد از به دنیا اومدن بچه
کلا توی ماه دو سه روز خوبیم بقیش جنگ و دعوا
عزیزم بیا گروهمون تایپکم هست بیا خیلی فعاله اینجا محدوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.