منم هفته ۳۴ام عمل بای پس انجام دادم با کلی کمبود ویتامین حامله شدم دندونام تازه میخواستم درست کنم که ناخواسته شد درمعرض یه مدت کوتاه همه دندونام یکی یکی ریخته نصفش کامل به لثه رسیده همشون عصب کشی لازم شدن خیلی درد دارم دکترا بسته به وضعی فقط دلم میخواد گریه کنم
برید دندونپزشکی بگید براتون پانسمان موقت انجام بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.