۶ پاسخ

بلانسبت همشون بو چس میدن😐نمیدونم نی نی هامون چجوری میخورن
اما اپتامیل به نظز من بوی کمتری داره

اپتامیل بوش خوبه

رژیمی ها بدتره بوش پپتی میدم خودم بو میکنم حالم بدمیشه مزه کردم عوقم گرف

اره همه بو میدن

اره بو میدن گیگوزم خیلی بده

اره ولی نان تندتره

سوال های مرتبط