ببین فشارمنم ازهمین هفته ها شروع شد منتها من ورم نداشتم به هیچ عنوان دفع نداشتم فقط وقتی دستگاه رو میدیدم استرسی میشدم بالا میرفت آخرش هم به خاطر همین فشار اورژانسی سزارین شدم اواخرهفته۳۷میترسم بگم اهمیت نده چون شما دفع پروتیین داری ولی مطمئن باش هیچی نیست نگران نباش
عزیزم ایشالله بلا ازت دور باشه.دکتر فراستی متخصص قلب هست من فشارم بالا بود رفتم پیشش خیلی خوب بود برام الان چند ماه هست دیگه فشارم بالا نرفته. درمانگاه فرهنگیان و سپاه هست. عزیزم کجای فاز رو زدن 😭 من یک ماه و نیمه از خونه زندگیم بیخبرم
چرا الگی اینقد استرس داری خب یکم اروم باش فشارتم میاد پایین مگه خدا رو قبول نداری بسپار به خودش و اروم باش خودت با دست خودت داری هی به خودت اذیتی میدی اروم باش ارامشتو خفظ کن
عزیزم توبایدحتما بستری بشی .
بخاطر استرس هم میشه منم بخاطر استرس تو بارداری فشارم بالا میرفت
فشار رو از رو دست چپ میگیرن عدد مینیموم مهمه مثلن ۱۴رو ۷بالا نیس مواظب تغذیت باش
پس چرا مرخصت کردن تو که هنوز فشارت بالاس می موندی بیمارستان خوب
عزیزم استرس بدتر فشارتو بالا میبره، بسپر به خدا، انشالله این روزات هم میگذره و تو دلیتو صحیح و سلامت بغل میگیری
ای بابا خدا لعنتشون کنه آرامش خودتو حفظ کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.