ایشالا در بلات بخوره تو سر اونایی که مملکتو به گوه کشیدن که معلوم نیست با این اوضاع تکلیف زنای باردار چی میخواد بشه
انشاءالله زودی درست شه مرخص شی، ممکنه دو سه روزی باشی، چون من بیمارستان بودم سر بچه آخرم کیسه آبم پاره شده بود، اونجا نمونه مثل شما بود بیمارستان دولتی چرا نرفتی؟
انشاالله زودتر مرخص بشی عزیزم
کدوم بیمارستانی
انشالله چیزی نیست اونجا برات بهتره تحت نظری حواسشون بهت هست
ای وااای چن هفته ای؟
انشالله زود خوب بشی عزیزم
علائمت چیا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.