بسلامتی زایمان کنی دعا کن منم باردار بشم دوسال چشم انتظارم
دکتر که میگه ۳۲ هفته ای درسته ، اینجا که زده ۲۹ هفته یعنی رشدش سه هفته عقبه نه اینکه خودت الان هفته ۲۹ باشی نگران نباش
منم یادمه سونو اخری که داده بودم هفته بارداریمو کمتر از دکترم میگفت ولی دکترم با محاسبات خودش پیش رفت و مشکلی هم نبود من چون خیلی استفراغ داشتم بچم وزنش کم بود نزدیک۳کیلو بود
حلیم زیاد بخور
مغزیجات
کباب
اینا خوبه برای وزن دهی
اینارو ول کن طبق پریود چند هفته هستی ؟؟ اون مهمه اینا ملاک نیست
نه وزنش خوبه ژنتیک مهمه و هنوز کلی تا زایمان مونده مغز زیاد بخور جون میگیره بچه مهم اینه که مشکل شریان نداری
انشالله خیره. استرس نداشته باش به امید خدا این روزام به سلامتی می گذره نی نی قشنگتو به خیر و خوشی بغل می گیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.