فکر سلامتی خودت باش بچه بدنیا میاد وزن میگبره
عزیزم چند هفته ای ؟من۳۴هفته بخاطر مسمومیت بارداری و فشار خون بالا ختم بارداری شدم . قبلش حدود سه هفته بستری بودم ولی دیگه راهی نبود جز زایمان .وزن بچم کم بود ۲کیلو بود .ولی ۱ماهگی شد ۴کیلو ۲ماهگی شد ۵ کیلو
۴ماهگی ۷۵۰۰ و کلا از خیلی از همسنای خودش وزنش جلو زد.
الانم ماشالله عالیه . تو فکر وزن گیری اصلا نباش.ماهایی ک بچه تو شکممون بخاطر مشکلمون وزن نمیگیره ب دنیا بیاد خیلی بیشتر از بقیه بچه ها وزن میگیره
وای زهرا تو برا همه چیز استرس داری خدارو از فکر پسرت بیرون اومدی الانم رفتی تو فکر این بخدا هیچی نمیشه بچه به امید خدا به سلامتی به دنیا میاد این مدت استرس کم کن با دکترت در تماس باش
دختر خاله منم فشار داشت عزیزم نگران نباش بچش ۲۴۰۰ به دنیا اومد خداروشکر دستگاه هم نرفت اصلا اصلا نگران نباش
وزن الانش چقدره؟منم مثل شما دفع پروتئین داشتم.۳۷ هفته دخترم با وزن ۲۶۰۰بدنیا اومد ولی از بعدش نصیبت بشه که واقعا وزن و قدش میرفت بالا..شده بود ی تپل..اینو بدون با وزن پایین بدنیا بیان سریع سریع وزن اضافه میکنن..نگران این ی مورد نباش..قدشم کم بود ۴۹..ولی عالی رشد کرد
اتفاقا بچه های که با وزن کم بدنیا میان بعد رشدشون خیلی بهتره نگران این نباش فقط فکر سلامتی خودت باش
ان شاءا...هرچی خیره پیش بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.