من بعد زایمانم خوب شدم .دفع پروتئین شدید داشتم
عزیزم من دفع پروتیین گرفتم ۳۷ هفته زایمان کردم برا من آخرای بارداری بود اما به محض زایمان خوب شدم مسمومیت بارداریه ختم بارداری خوب میشی
خاله من داشت دکتر رفت خوب شد
علائمش چیه
چند هفته ای؟
نه دکتر داخلی دفع پروتیین از فشار بالاست فکر کنم
بله من تو بارداری اولم داشتم کلیم از کار افتاد الان 10 ساله دیالیز میشم پسرم الان نزدیک 12سالشه نمیخام استرس بدم ولی حتما پی گیری کن حتما خوب میشی منکه نفهمیدم اصلا پی گیری نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.