دفع پروتئین خطرناکه؟

۵ پاسخ

منم سردخترم باردار بو‌دم ازمایش دادم ازمایشگاه گفت داری پروتئین دفع میکنی زود برو بیمارستان ما رو ترسوند به دکترم زنگ زدم گفتم گفت غلط کرده ترسونده تو فقط عفونت ادرار داری چرک خشک کن داد خوب شدم من نمیتونستم ادرار کنم مثانه ام در حال ترکیدن بود یه قطره به زور میومد حالم خیلی بد بود توام گفتم بد به دلت راه نده ایشالا که چیزی نیست اشتباه تشخیص داده باشن

سلام عزیزم باید تحت کنترل باشی اصلا نترس استرس بیشتر فشار می‌بره بالا

عزیزم نترس دوستم بستری شده بود البته اون نزدیک‌زایمان بود ۵ روز بستری شد کنترل شد زایمان کرد

انقدر استرس نداشته باش.اگه نیاز باشه که احتمالا هست بستری شو .کنترل میکنن و بالاخره دارو میگیری استراحت میکنی .فقط نترس و اگه گفتن بستری حتما بستری شو

باید بستری بشی

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی