تنها کاری که خودت میتونی در حق خودت کنی اینه که استرس نداشته باشی،حالا با هرچی ارم میشی،من نمیدونم با دعا کردن،قران خوندن یا با کسی حرف زدن…
بقیشم بسپار به دکتر و بیمارستان،چیزی نیس که حل میشه
حق با مامان نیهان
این فشارماله مسمومیت بارداریه.
احتمالا سزارینت کنن.
آمپول ریه زدی؟
عزیزم چندهفته ای
پروتتین کمتری مصرف کن گوشت ماهی تخم مرغ ازهمه مهمتر فشارت باید تنظیم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.