اگه دفع پروتئین نیادچیکلرمیکنن دارومیدن؟

۷ پاسخ

ختم بارداری میدن
منم دفع پروتئین داشتم ولی ۳۷هفته بودم

ختم بارداری میدن مثل من بدبخت

منو اددکن

چند هفته ای عزیزم؟

نگران نباش فوقش سزارین میشی بچتم توچندروزتودستگاه میمونه.

ختم بارداری

سزارین میکنن.
من همه شرایط توروداشتم

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی