۸ پاسخ

من رفتم ۳۲هفته دقیق ۱۹۰۰بودوزنش

اگه برگشته باشه بااینهمه کاری که توکردی میخوای چیکارکنی؟حتمادهانه رحمت نرم شده

تو ۳۶ هفته برو دیگ همچی رو بگه بمونه برلی زایمان

از تاریخ سونویی که رفتی دقیق باید سه هفته بگذره
زیر سه هفته فایده نداره

دکتر بهت چیزی نداد برای افزایش وزنش ؟؟؟
من سی هفته رفتم ۱۲۰۰ بود گفت وزنش خیلی کمه

من رفتم سنو تعرفه ها جدید قیمت سنو بالا بود بعد از من دوقلو هستن دوباره برگشتم سنو رو نگرفتم گفتم بزار دکتر خودش بگه

تو همین هفته برو

دیگ برو تو این هفت

سوال های مرتبط