موهای بچتونو خودتون زدین؟با تیغ یا ماشین؟؟

۸ پاسخ

مو تراشیدن دیگ قدیمی شده هیچ فایده ای هم ندارع براچی میزنین حیفع آخه

بنظرم اصلا نزنید علاوه بر اینکه موهاش زبر میشه هیچ تاثیری هم تو‌پرپشتی نداره ، پُری مو فقط ژنتیکیه

با ماشین زدیم و الان خیلی بهتر در اومده

با ماشین بزن اونم نه از ته مرتب تر میشه🥰

با ماشین

با ماشین

بلند که شدن با قیچی نوک گیریشون کن

من با ماشین زدم خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۵ سالگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی