مو تراشیدن دیگ قدیمی شده هیچ فایده ای هم ندارع براچی میزنین حیفع آخه
بنظرم اصلا نزنید علاوه بر اینکه موهاش زبر میشه هیچ تاثیری هم توپرپشتی نداره ، پُری مو فقط ژنتیکیه
با ماشین زدیم و الان خیلی بهتر در اومده
با ماشین بزن اونم نه از ته مرتب تر میشه🥰
با ماشین
با ماشین
بلند که شدن با قیچی نوک گیریشون کن
من با ماشین زدم خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.