عزیزم قسمت بیرونی مو رو تیغ زدن باعث زاد و ولد قسمت ریشه ی مو نمیشه🤦🏻♀️
فقط چون موهای کرکی از بین میره و موی زبر در میاد فکر میکنن موهاش زیاد شده.
نزن دختر من به دنیا آمد مو نداشت تا ۲ سالگی یک ذره بود مامانم میگفت تیغ بزن من نذاشتم الان بیا ببین ما شالله چقدر مو داره
آره پسر اولم این جوری کردیم
خوب بود راضی ام
ولی دومی رو دوست ندارم کچل کنیم ماشاالله پر مو عه اولی خیلی کچل بود
بعنوان کسی که بچگی موهاش وتیغ زدن باید بگم ک هیچ تاثیری نداشت وموهام خیلی تارش نازکه وکم پشت
من قبول ندارم چون منو کچل نکردن ابجیمو کردن موهای من بیشتر اونه
اره تاثیر داره
به نظرم اینا همش چرته
تاثیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.