واسە منم اینجوری بود گفت شیرینی نخور 32 هفته باز تکرارش کن
یکی مثل شما! یکی مثل من برعکس !!
معدمم داغونه اب نمیتونم زباد بخورم ومیلمنمیکشه اصلا!
چ عکس خوش مزه ای
شیر بادوم بخور
نگران نباش از ۲۰ تا ۲۵ میگن مشکلی نداره اینو از دکتر پرسیدم چون خودم رو ۲۰ بود
نرفتی سنو دیگه
منم دیابت بارداری دارم دوسه هفته ای یبارمیزم سنو
بنظرم برو الان یک ماه نرفتی
برو باز سنو
عزیزم نگران نباش مایعاتت کم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.