۱۱ پاسخ

نسبت به وزن تولدش عزیزم این وزن عالی هست شیرخشک عوض کنی ممکنه گرفتار یبوست بشه بچت بی دلیل عوضش نکن

سوپرامیل بده یا ببلاک

خوبه که گلم

عزیزم درخواست میدی
روبیکا ایتا کانال دارم
09051616035
انواع گیفت درست میکنم

پسرمن نارس دنیااومد 2400 6 ماهگی 9800 وزنش بود ماشالله ماگشالله الان دوسالگشه

ن چون ژنتیکه تپلی ب شیر خشک نیست .....

شیرتو عوض کن وقتی وزن نمیگیره ولی اگه نرمال نسبت به تولدش وزن گرفته عوض نکن

نیم کیلو ینی توی ۲ماه؟
دندون ددنیاورده یا سرما نخورده تو این تایم؟
هر بچه ای ی مدله عزیزم
غذا کمکی بده بهش

4ماهگی چند بود؟ دخترمنم وزن تولدش2200بود

دختر منم وزن تولدش ۲۳۴۰ بود
۶ ماهگی ۶۸۰۰

وزنش خوبه

سوال های مرتبط